onsdag 19 december 2012

Tidsinställt inlägg!

Just nu sitter jag (förhoppningsvis) i skolan och äter frukost. Hoppas dom serverar något gott iallafall, i u med det är min första dag och så.

Jag vill inte avslöja för mycket ifall någon från min riktiga skola läser min blogg, men jag ska iallafall på en prov dag imorgon på en "speciell" skola, för min social fobi. Men det enda speciella med skolan är att det är mindre elever och fler lärare och en mindre skola. Så, ni vet nu iallafall att jag har social fobi som innebär att man har svårt att vara med mycket (eller lite) folk, men det är olika för varje person. I dehär fallet passar frasen, GOOGLE IS MY FRIEND, väldigt bra. Hoppas ni fatta vinken.

Bildbomb från igår som ni får klara er på tills nästa inlägg!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar