tisdag 18 december 2012

Dehär med julklappar

Dehär med att köpa julklappar till andra, är inte min grej alltså!
När man var liten var de så enkelt, rita en teckning eller göra en låda av kartonger (Jag har alltid varit ett fantasi barn, hehe) Men det kan man nog inte göra nu.
Eller kära familj, blir ni glada av en teckning?! Billigt och bra..
Nejmen, jag har ingen aning om vad jag ska köpa till folket.
Det svåraste är väll att köpa till Mamma, min syster och Elin, my bestfriend då alltså.
Elin, Du vill möjligtvis inte ha en målarbok? Nej? Okejdå..

Nej, oroa dig inte Elin, har fixat dina julklappar (nästan)!

Till mamma då? Hmm, hon läser som tur inte bloggar så gör inget om ja skriver altenativen till hennes julklappar här.. Hmm, armband, halsband, ring, nagellack? Hmm, får se vad det blir!

Har dock inte julhandlat än, får nog ta och göra de snart..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar